Skip to content

Technisch Support Specialist

Nijmegen, Gelderland, NederlandMosadex E-health BV

Functieomschrijving

Iets voor jou?

Ben jij een gedreven probleemoplosser met een passie voor applicaties en de gezondheidszorg? Wil je deel uitmaken van een team dat software ontwikkelt met maatschappelijke waarde? Dan is de rol van Technisch Support Specialist bij Mosadex E-health iets voor jou!


Wat ga je doen?

Als Technisch Support Specialist ben je onderdeel van een DevOps scrum team en houd jij je dagelijks bezig met het ondersteunen van apotheken die werken met de applicaties van Mosadex E-health. Onze software zorgt ervoor dat jouw kennissen, familie en buren hun medicijnen tijdig en correct verkrijgen. Denk bijvoorbeeld aan applicaties die zich richten op het voorschrijven en toedienen van medicatie en geneesmiddelenbewaking. Jij zal, als tweedelijns Technisch Support Specialist, diepgaande vraagstukken analyseren en oplossen. Jij begrijpt in hoofdlijnen de architectuur van de applicatie en het bedrijfsproces in de apotheek. Zo werk je op basis van business-impact naar een oplossing waar de apotheker mee geholpen is. Soms is dat een tijdelijke oplossing of een workaround. Jij onderhoudt het contact met het eerstelijnssupport-team en de ontwikkelaars uit het development-team over de gekozen oplossing. Jij zoekt actief naar verbanden tussen problemen die zich vaker voordoen en doet voorstellen ter verbetering.

 

‘’Het aantrekkelijke aan mijn rol: ik leg zelf de grens tot waar ik een technische vraag analyseer, en vanaf waar ik anderen benader om tot een oplossing te komen.’’

~ Technisch Support Specialist bij Mosadex E-health ~

Vereisten

Ben jij stressbestendig, analytisch en houd jij overzicht wanneer er meerdere problemen tegelijk spelen? Én herken jij jezelf in een groot deel van onderstaande punten? Dan is de rol van Technisch Support Specialist iets voor jou!

Wat we graag in je zien:

  • Je hebt ruime ervaring met het schrijven en uitvoeren van SQL queries;
  • Je kunt softwarecode (C#/.Net) lezen, begrijpen en debuggen;
  • Je bent in staat om logging (Kibana) te analyseren en REST API calls uit te voeren;
  • Je hebt de mindset van een echte ‘problem-solver‘ en beschikt over een proactieve houding;
  • Je kan duidelijk communiceren over status en voortgang;
  • Tot slot beschik je over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.


Waarom zou je reageren?

Naast dat je terecht komt in een fijne, hechte club met een werkplek in hartje Nijmegen, bieden zij uiteraard nog meer. Zo kun je als Technisch Support Specialist rekenen op:

  • Een salaris afhankelijk van jouw ervaring tussen de €2.500 – €5.100,- bruto per maand;
  • Gratificatie op basis van persoonlijke prestatie;
  • De mogelijkheid om een deel van de week vanuit huis te werken, inclusief thuiswerkvergoeding en werkplekvergoeding;
  • Een goede werk-privé balans; de mogelijkheid om 32, 36 of 40 uur te werken;
  • Een werkplek op een toplocatie, gunstig gelegen nabij het Centraal Station, in hartje Nijmegen;
  • Je werkt met de nieuwste technieken in een echte developer cultuur en ontwikkelt software met maatschappelijke waarde;
  • Een omgeving waarin je maximaal wordt uitgedaagd om jezelf te ontwikkelen door middel van opleidingen en trainingen;
  • De mogelijkheid om actief mee te denken over oplossingen in een organisatie waarbij iedereen zichzelf kan zijn.


Waar kom je te werken?

Mosadex E-health is een fijne en hechte club in hartje Nijmegen waar medewerkers veel werkplezier ervaren. Onze 80 collega’s vinden het prettig dat zij betekenisvol werk hebben dat een directe bijdrage levert aan de maatschappij. Binnen deze software organisatie is daarbij ruime aandacht voor technologische ontwikkelingen en vernieuwing. De informele sfeer zorgt ervoor dat elkaar aanspreken erg toegankelijk is. Er is veel overlap in het type humor en iedereen kan zichzelf zijn. Er worden zelfs gezellige bordspelavonden georganiseerd. Na een week hard werken met jouw behulpzame en gepassioneerde collega’s, sluiten we de week gezellig af met een biertje uit eigen tap.


Wij zijn onderdeel van Mosadex Groep, totaalleverancier in de (farmaceutische) zorg- en retailmarkt. Samen met onze zusterondernemingen ontwikkelen wij de ICT-oplossingen. We weten wat er speelt in de branche en vertalen samen de vraagstukken naar slimme oplossingen. Hierdoor sluiten de applicaties perfect aan bij de wensen van de apotheker, zodat hij de beste zorg levert aan zijn patiënt.

Hoe nu verder?

Ben je enthousiast geworden of heb je nog wat vragen? Stel je vraag via email of bel naar 088 - 103 88 99.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

Wij zijn Microsoft Partner. Daar zijn we trots op! Want, dit partnerschap is van grote waarde voor onze mensen.

Waarom? We vertellen het je graag!